باز هم من تنها و تو ارام و اسوده تو غرق در رویا و من اینجا تلخ و بیهوده باز هم من میشوم گمدر مریمی ترین هوایم و تو میخوانیشعر رفتن برایم بازهم من زنده به امیدی و باز هم تو مرا هرگز ندیدی در این دنیا و دور از این دنیا...
ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید